شهردار تبریز، طی حکمیداریوش نوین را جایگزین مسعود برزگر جلالی رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز کرد. این انتصاب که بی سر و صدا انجام گرفت، یکی از تغییرات مهم در مدیریت پایانی شهین باهر تلقی میشود. باهر، برزگر جلالی را در حالی از مسئولیت خود عزل کرد که پیش از این، چندین بار […]
شهردار تبریز، طی حکمیداریوش نوین را جایگزین مسعود برزگر جلالی رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز کرد. این انتصاب که بی سر و صدا انجام گرفت، یکی از تغییرات مهم در مدیریت پایانی شهین باهر تلقی میشود.
باهر، برزگر جلالی را در حالی از مسئولیت خود عزل کرد که پیش از این، چندین بار هزینههای بسیاری پای او صرف کرد. برزگر جلالی یکی از چند سهمیه اصلاحطلبان شورای شهر تبریز بود.
شهردار تبریز چندین بار با جنجالآفرینیها و حواشیِ جلالی کنار آمده بود اما اینبار گویی که چاقو به استخوان باهر رسیده باشد، قید او را زد
ماجرا به نصب المان پیانو در فلکه دانشگاه تبریز بازمیگردد. سازمان سیما و منظر شهرداری به عنوان متولی اصلی المانهای شهری، در حرکتی شیطنت آمیز و درست زمانی که نصب المانی دیگر در فلکه دانشگاه یا میدان جانبازان تبریز به اجماع نظر رسیده بود، المان پیانو را در آن محل نصب کرد و سپس با جنجال آفرینی بخصوصی خبر از برچیده شدنش در رسانهها منتشر شد.
این اتفاق پای رسانههای خارجی را به المان پیانو باز کرد تا موضوعی ساده و دست چندم به یکی از حیاتیترین و پرحاشیه ترین مسائل چندسال اخیر تبدیل شود و ماحصل تصمیم نابخردانه، چیزی نبود، جز دو قطبی هنرمندان و جانبازان در تبریز!
نام برزگر جلالی پیش از این نیز با حاشیه همراه بود. زمانی که معاونت خدمات شهری را برعهده داشت، با برچیده شدن صندوق صدقات یا تصاویر شهدا موجی از دوقطبیها بین اقشار مختلف مردم را رقم زد.
شهردار تبریز ظاهرا در ماههای پایانی مسئولیت، دیگر نه علاقهای برای هزینه دادن به پای برزگر جلالی دارد و نه زمان کافی باقی مانده تا از قِبَل بیاعتنایی به سهم اصلاحطلبان، کرسی او به خطر افتد. هرچند شاید دلیل اصلی این عدم تمایل، انتخابات پیشرو باشد و نیم نگاهی به اعضای جدید.
احتمالا اگر حداقل یکسال از عمر شورای فعلی باقی بود، جلالی بار دیگر در قسمتی از شهرداری مسئولیت میگرفت. این را تجربه به اثبات رسانده است!
منبع «اناج